OFERTE

MICROINTREPRINDERI SI INTREPRINDERI MICI

Aceasta oferta se adreseaza companiilor cu pana la 50 de salariati si Cifra de Afaceri mai mica de 10 mil. lei

Pachetul de servicii de baza incepe de la 250 lei/luna si include urmatoarele

Evidenta contabila si fiscala
Consultanta si reprezentare privind contabilitatea si fiscalitatea
Detectare erori, servicii SPV si ale servicii conexe

Pachetul de servicii de extins incepe de la 500 lei/luna si include in afara serviciilor din pachetul de baza si urmatoarele

Intocmire si depunere bilant interimar
Intocmire declaratie unica dividende asociati
Rectificari declaratii si deplasari ANAF
Indosariere acte, separare pe luni, printari

In urma unei analize se pot negocia si alte servicii suplimentare gratuite, incluse in tariful de baza din contract
In cazul in care se opteaza si pentru alte servicii decat cele din pachetul de baza se va stabili in functie de cerintele respective un tarif final care sa includa atat serviciile de baza cat si cele suplimentare.

INTREPRINDERI MIJLOCII SI MARI

Aceasta oferta se adreseaza companiilor cu o Cifra de Afaceri de peste 10 mil. lei si peste 50 de salariati
Serviciilor de baza prevazute pentru microintreprinderi si intreprinderi mici pot fi adaptate si pentru intreprinderile mijlocii si mari insa de regula sunt solicitate servicii conexe negociate in functie de volumul de lucru, cum ar fi:

Colaborare cu Departamentul Financiar sau Conducerea Companiei in vederea realizarii urmatoarelor obiective

Consultanta privind organizarea si conducerea contabilitatii financiare si de gestiune
Analize economico-financiare si evaluari patrimoniale
Consultanta in proiectarea si implementarea Sistemului Informational al companiei, organizarea activitatii si stabilirea responsabilitatilor (Organigrame, Flux Informational, Structuri, proiectare si/sau implementare Sistem Informatic)
Servicii de cenzorat
Audit intern si alte servicii de asigurare
Lucrari specifice departamentelor de salarizare personal
Recrutare de personal de specialitate pentru departamentul financiar-contabil si instruirea acestuia in vederea acomodarii cu sistemul financiar-contabil si informational al societatii
Consultanta si asistenta de specialitate necesara pentru infiintarea si reorganizarea societatilor comerciale

ORGANIZATII FARA SCOP PATRIMONIAL, PERSOANE FIZICE SI ALTE ENTITATI

In cazul acestor entitati, tarifele pentru pachetul de servicii de baza incep de la 250 lei/luna si sunt negociabile in functie de volumul, tipul si complexitatea activitatii dar si conditiile fiscale specifice

Printre serviciile oferite enumeram

Organizarea si tinerea contabilitatii in conformitate cu principiile, normele si metodele contabile acceptate dar si cu prevederile legale in vigoare
Intocmirea registrelor contabile obligatorii
Intocmirea si depunerea declaratiilor si raportarilor catre autoritati precum si a Situatiilor financiare semestriale si anuale in conformitate cu cerintele Standardelor Internationale si legea romana
Salarizare si consultanta privind legislatia muncii
Consultanta si asistenta de specialitate privind probleme de contabilitate si fiscalitate
Informarea periodica asupra modificarilor legislative
Arhivarea documentelor financiar-contabile in limita posibilitatilor
Pot fi negociate si alte servicii suplimentare gratuite, incluse in tariful de baza din contract

PACHETE SERVICII CONTABILITATE


CHOOSE

Your Plan

Disk Space

Databases

Databases

Bandwidth

Price

Inactivitate


(pentru societatile fara venituri, fara angajati si cu maxim 10 inregistrari contabile lunar)

Evidenta contabila                    

Depuneri declaratii ANAF         

Consultanta si reprezentare    

Bilant anual inclus                    

pret fix

€20

lunar


Baza


(pentru societatile cu activitate ce doresc doar serviciile obligatorii pentru conformare cu legislatia aplicabila)

Pachet servicii inactivitate       

Calcul taxe si verificari lunare  

SPV si alte servicii conexe       

Platforma online gratuita         

de la*

€50

lunar


Extins


(pentru societatile cu activitate ce doresc un numar maxim de servicii incluse)

Pachet servicii de baza          

Bilant trimestrial inclus          

Declaratie unica dividende    

Rectificari si deplasari ANAF

de la*

€100

lunar



CHOOSE

Your Plan

Disk Space

Databases

Price

*Tarifele variaza in functie de volumul documentelor, complexitatea activitatii, numarul de puncte de lucru/case de marcat, vectorul fiscal si includ TVA

Serviciile de salarizare si consultanta privind relatiile de munca se tarifeaza cu 10EUR/salariat lunar (TVA inclus).


Preturi orientative

20 euro/lunar pentru volum de lucru inactivitate (spre ex: sub 10 documente lunar, fara angajati, fara venituri realizate)
60 euro/lunar pentru volum de lucru redus (spre ex: max. 20 documente lunar, 1 angajat, TVA neplatitor)
100 euro/lunar pentru volum de lucru mediu (spre ex: max. 50 documente lunar, 3 angajati, TVA trimestrial/lunar)
150 euro/lunar pentru volum de lucru mare (spre ex: max. 100 documente lunar, 6 angajati, TVA lunar)

Sumele prezentate sunt orientative, negociabile si includ TVA.
Se acorda o reducere de pana la -10% pentru primul an de contract cu plata in avans pe 6 luni.
Oferta finala va fi stabilita in functie de volumul activitatii (nr. facturi si alte documente de intrare si iesire, nr. salariati, cifra de afaceri, investitii), domeniul de activitate, complexitatea activitatii (tranzactii intracomunitare si din import, accize, leasing-uri, recuperari de TVA, credite bancare etc.), durata contractului, perspectivele in ceea ce priveste continuitatea afacerii, seriozitatea si loialitatea clientului.
Pot fi negociate si servicii prestate la cerere sau cu plata pentru fiecare prestatie in parte, pe principiul cantitativ.


SOLICITA O OFERTA PERSONALIZATA

    REGULI PRIVIND ACORDAREA DE REDUCERI

    Pentru a veni in sprijinul dumneavoastra dar si in vederea construirii unei relatii de colaborare indelungata si cat mai reciproc avantajoasa am elaborat o politica de reduceri de pret adaptata diverselor situatii intalnite in practica.

    Reducere contract nou (pentru clienti noi la semnarea contractului): pana la -20% pentru primul an de contract
    Reducere pentru plati in avans: pana la -10% pentru perioada achitata in avans
    Reducere pentru volum (pentru cei care ne recomanda, doresc sa colaboram si pentru alte societati pe care le detin, realizeaza cresteri importante de activitate urmand sa intre in alta categorie de tarife, etc.): -10% pentru un an
    Reducere pentru fidelitate (pentru clientii cu care am avut o colaborare indelungata si stabila): -5% pentru intreaga perioada contractuala

    In functie de fiecare caz in parte se mai pot negocia si alte tipuri de reduceri care sa vina in sprijinul clientilor in dificultate.

    Deschide chat
    Buna
    Cu ce te putem ajuta?
    Call Now Button