SERVICII DIN PACHETUL DE BAZA
Sunt incluse un set de servicii care acopera obligatiile legale privind organizarea si tinerea evidentei contabile raportarile catre autoritati la un nivel competitiv in ceea ce priveste raportul cost/beneficii pentru marea majoritate a persoanelor fizice si juridice care au astfel de obligatii.
Evidenta contabila si fiscala
• Inregistrarea cronologica si sistematica in evidentele contabile a documentelor justificative primite de la Beneficiar. Inregistrarile se vor prezenta sub forma registrului jurnal in format electronic
• Evidenta gestiunii pentru imobilizari si obiecte de inventar in scopul calcularii amortizarii
• Intocmirea registrelor contabile si fiscale obligatorii
• Intocmirea si depunerea declaratiilor si raportarilor catre autoritati precum si a Situatiilor financiare semestriale si anuale in conformitate cu cerintele Standardelor Internationale si legea romana
• Verificari privind posibilele documente lipsa, sume neclarificate, erori de intocmire a documentelor si transmiterea sumelor sau situatiilor neclarificate
• Arhivarea documentelor financiar-contabile in limita posibilitatilor
Salarizare si consultanta privind legislatia muncii
• Intocmirea, inregistrarea si/sau depunerea raportarilor specifice departamentului de salarizare (state de salarii, declaratii, fise fiscale)
• Consultanta privind intocmirea altor documente necesare societatilor cu personal angajat (contracte de munca, adeverinte, regulament intern)
• Consultanta privind dreptul muncii si asistenta in aplicarea corecta a legislatiei muncii
• Reprezentare si consultanta pentru rezolvarea problemelor curente legate de personal-salarizare sau pe timpul eventualelor controale din partea autoritatilor
Consultanta si reprezentare de specialitate privind contabilitatea si fiscalitatea
• Consultanta privind organizarea si conducerea contabilitatii financiare si de gestiune precum si a reglementarilor contabile aplicabile
• Consultanta privind optimizarea fiscalitatii, stabilirea politicilor contabile si fiscale cele mai avantajoase
• Consultanta privind inventarierea partiala sau generala a elementelor de activ si pasiv in toate situatiile impuse de lege precum si la cerere
• Asistenta profesionala pentru rezolvarea problemelor curente legate de contabilitate sau pe timpul eventualelor controale din partea organelor fiscale precum si instruirea personalului din cadrul departamentului financiar
• Informarea periodica asupra modificarilor din legislatia financiar-contabila, fiscala precum si in legislatia muncii privind obligatiile declarative si de plata pe care le are societatea
SERVICII DIN PACHETUL EXTINS
Sunt incluse serviciile din pachetul de baza la care se adauga un set de servicii optionale care pot fi solicitate in anumite cazuri destul de frecvent incat sa poata fi considerate servicii permanente fiind astfel mai avantajos pentru beneficiar includerea in tariful lunar.
Servicii optionale utile pentru asociati
• Intocmirea si depunerea trimestriala a bilantului contabil interimar
• Intocmirea procesului verbal AGA pentru distribuire dividende
• Declaratia unica aferenta dividendelor distribuite fiecarui asociat (maxim 3)
Alte servicii la cerere
• Deplasari la diverse institutii/puncte de lucru din Bucuresti
• Indosariere acte, separare pe luni, printari
• Servicii personalizate care implica cunostinte in domeniul economic, financiar-contabil si fiscal, cum ar fi: intocmire si/sau depunere rapoarte financiare necesare pentru obtinerea de credite sau leasing, obtinerea certificatelor fiscale si a certificatelor constatatoare, etc.
• Intocmire, depunere/ridicare documente in legatura cu alte autoritati cum ar fi: Trezoreria, Taxe si Impozite locale
• Discutii periodice cu clientii privind situatia financiar-contabila si fiscala a societatii
• Se pot negocia si alte servicii din categoria alte servicii conexe
SERVICII DIN PACHETUL INACTIVITATE
In cazul societatilor fara activitate dar care au obligatia de a depune declaratii fiscale si a tine evidenta contabila am stabilit un pachet de servicii care asigura conformarea cu legislatia si ofera in plus informari si consultanta privind legislatia fiscala. Astfel evitati inactivarea societatii de catre ANAF si riscul de cazier fiscal. Pretul pentru inactivitate este de doar 100 lei/lunar, pret fix fara alte costuri suplimentare.
SOLUTII FLEXIBILE PENTRU AFACEREA DUMNEAVOASTRA
Servciile noastre nu se limiteaza doar la pachetul de servicii standard sau extins propus mai sus ci se pot negocia la inceputul sau pe parcursul contractului servicii suplimentare in functie de cerintele temporare ale clientului
Serviciile suplimentare pot fi:
- servicii cu caracter ocazional prestabilite contractual
- servicii cu caracter ocazional la cererea clientului
- servicii cu caracter permanent facturate separat care pot fi solicitate pentru o perioada determinata
Serviciile pe care le oferim sunt asigurate printr-o polita de risc profesional.